به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری، مدیر کل بهزیستی استان در نشست کارگروه مثبت زندگی با اعضای کانون مراکز مثبت زندگی گفت: از آنجایی که خدمات سطح یک بهزیستی از جمله تشکیل پروندههای جامعه هدف و ارائه خدمات مددکاری در قالب ۲۲ خدمت بهزیستی از طریق این مراکز به عموم مردم و جامعه هدف خدمات رسانی می گردد، مدیران و کارکنان این مراکز باید با تسلط کافی بر دستورالعمل های ابلاغی بهزیستی برای ارایه خدمات مطلوب اهتمام لازم داشته باشند.
نرگس عسگری افزود: فرا گرفتن تکنیک های آموزشی در زمینه های مددکاری، تسهیلگری و رعایت اصل رازداری حرفه ای باید در دستور کار افراد شاغل در مراکز مثبت زندگی قرار گیرد.
مدیرکل بهزیستی استان یکی از مهمترین وظیفه این مراکز را نیاز سنجی و ارجاع به موقع عنوان کرد و خاطر نشان کرد: شناسایی افراد خیر و نیکوکار توسط مراکز مثبت زندگی برای حمایت از مددجویان نیازمند و تسهیل در ارائه خدمات مد نظر قرار گیرد.
نظر شما